Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi

Son yıllarda otelcilik sektörü yeni müşteriler çekmeye, farklı deneyimler sunmaya ve klasik otellerden farklılaşmaya çalışıyor. Bu çabaların sonucu olarak dünyanın birçok yerinde konsept oteller, farklı temalarda döşenen odalar, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi, otel içi butikler, restoranlar, galeriler oluşturuluyor. Bu akım çerçevesinde Eylül ayında Amsterdam’ın tarihi merkezinde açılan Hotel Droog da ziyaretçilerine daha önce hiç deneyimlemedikleri bir konaklama hizmeti sunuyor.

Otelcilik alanında “kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi” akımının son örneklerinden biri olan Hotel Droog, kafe-restoran ve alışveriş alanları, bir peri masalı bahçesi ve Droog mağazasını da içinde barındıran kompleks bir yapı olarak kurgulanmış. Hotel Droog’un içerisinde dünyaca ünlü tasarımcıların kıyafetlerini buluşturan “Fashion by Kabinet” ve kozmetik ürünlerinin satışının yapıldığı Cosmania mağazaları da yer alıyor.

Yazının devamı için tıklayınız.